woensdag 5 april 2017

Examen Economie

Op 17 maart deed Amber het examen van economie.

Voor het examen economie


Ik was wat aan het babbelen met een to-vader toen ze na een redelijke korte tijd naar buiten kwam met een gezicht tot aan de grond.  En ik dacht bij mezelf: oh nee.

Ze vertelde dat het moeilijk was.
Ze somde op wat ze vroegen en wat ze geantwoord had, waarop de to-vader tegen haar zei: maar dan heb je het toch wel een beetje gekund.
Ja, sommige dingen wist ik, maar niet alles, het is er op of er onder.


Na het examen economie, waren we uitgenodigd om te gaan eten bij mijn stiefzusje Glid.
Lekker Filipijns eten na een zwaar examen was een goed idee :D





Op de uitslag van economie moesten we een tijdje wachten.
Op 4 april stond die op de site.

Amber is geslaagd!

Aan degenen die economie doen, dan denk ik dat je beter niet StartSein van De Boeck gebruikt.
Het materiaal is wel goed en leuk om te leren maar niet alles dat in de vakfiche staat stond er in.

Note to self: controleer de inhoud van de boeken met de vakfiche.
Meestal doe ik dat wel, maar bij economie had ik het nu niet gedaan door de woelige start van het jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten